Veelgestelde vragen

Uiteraard heeft u vragen over onze producten, over de levering, garanties en dergelijke!
Hier onder vind u enkele vragen waar wij al antwoord op geven. Mocht uw vraag er niet tussen staan neem dan contact met ons op!

Beschadigd onderdeel?

Heeft u bij levering een beschadigd onderdeel ontvangen dan vinden we dit uiterst vervelend. Natuurlijk gaan we dit met u oplossen. Maak direct een foto van het meubel dat is beschadigd, alvorens u het gaat monteren! Nadat u het meubel heeft gemonteerd kan er namelijk geen aanspraak gemaakt worden op eventuele schade.

Stuur de foto samen met een duidelijke omschrijving van de beschadiging en het onderdeel-nummer (deze is terug te vinden in de montagehandleiding) via ons schade formulier of via een mail naar info@woonline.nl. wij zullen de schademelding in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Ontbrekend onderdeel?

Indien na levering blijkt dat er een onderdeel ontbreekt dan kunt u dit telefonisch +31 6 51050501 of per mail info@woonline.nl aan ons doorgeven. Vermeld hierbij het onderdeel nummer (deze is terug te vinden in de montagehandleiding).

Fabricagefout?

Wanneer na levering blijkt dat uw meubel een montagefout bevat meld dit dan direct binnen 24 uur door middel van een foto en een vermelding van het onderdeel nummer (deze is terug te vinden in de montagehandleiding) via een mail naar info@woonline.nl. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.